Åkte av!

Hahah, är det okej eller?!
Jag åkte av idag!
Red ju Märta, en väldigt, väldigt speciell häst!
Det är inget man sitter upp och klickar på en knapp så går hästen i form.
Nej nej nej!
Det var kaft med huvet, drag i tyglarna, spring, seg osv!
Hon gjorde allt, ALLT! För att komma undan, för att vinna!
En annan tjej red på Figge samtidigt, Figge blir ''rädd'' och kastar sig. Märta tar tillfället i akt och studsar med för frambenen, sen bak, sen fram osv. Den första nano-sekunden som är så viktig för att man ska hålla kvar, var inte jag med. Så jag studsar av henne, landar på rumpa och rygg!
Great
Men jag har faktiskt inte ont, inte alls! Lär väl känna av det imorrn ;) Men som tur är har vi fått tid hos naprapat eller vad det var imorrn. Skönt, kanske man kan reda ut min rygg och kanske få hjälp ;)
Skönt att hon inte gjorde sådär iaf!
Bilden är lånad!

Just nu har min hund damp!
Jag börjar helt allvarligt fundera på om han har ADHD..
SkumHund!
Men nu ska jag ta en alvedon och slå ihop datorn!
Magen blir man ju inte direkt klok på, idag har jag inte käkat något med laktos alls! Ändå har jag så gaaalet ont i magen..
Usch!
Aja, skriver imorrn ;)
Puss och godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0