För här kommer alla..

kommentarerna på en och samma gång!
Först gå man och väntar på att man kan kanske få en kommentar och sen
POFF
Så får man massa på samma gång :P

Idag har jag bara varit hemma. Gick inte att ta sig till skolan imorse, alla bussar är avstängda och man kan knappt ta sig utanför dörren.. :P
Var 4/typ 22 av klassen där idag, kändes lite ovärt när inte ens lärarna kunde komma :P
Aja, det är rätt nice med ledigt ;)
Ska slänga i mig lite lunch nu, sen går bilen mot Sågtorp. Eftersom jag inte hann frisera Figge i onsdags så åker jag dit tidigt nu och tar en riktigt lång mys/friserstund med honom :)
Ikväll sover jag i stallet också :) Jag har fixat Paranormal activity till mig och Rebecka, så det blir en riktig mydkväll med skräckisar :D KOmmer dö.. Vi kommer sova ensamma i huset som ligger vid stallet.. Jag kommer avlida!
Men men, nu ska jag göra mig iordning klart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0