Veckoplanering

Gjorde den igår, innan jag visste att jag skulle ha Märta ;)

Figge: v.6
Måndag: Skrittjobb+lite galopp i en backe. Världens underbaraste och finaste ponny!
Tisdag: Reds av en annan tjej i stallet på banan.
Onsdag: Pysseldag och trimma ordenligt på banan. (Kan bli förändringar)
Torsdag: Jobba från marken på banan. (Kan bli förändringar)
Fredag: Rida ut på kvällsritt i mörkret med Rebecka
Lördag: Rids av en annan tjej i stallet.
Söndag: Rids av en annan tjej i stallet.

Sen kommer jag sova med Rebecka i stallet och ha hand om hästarna+stallet fre-lör. Fett mysigt det kommer bli! Då tror jag planen är på fredagen att vi rider ut en kvällsritt eller så tar vi en morgonritt tidigt :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0