Finaste valpen!

Åhåh ibland blir man ju bara för glad!
Världens finaste, modigaste och duktigaste hund haman ju faktiskt!

Var och badade vid en sjö igår med hundarna. Focus är livrädd för vatten, livrädd!
Men igår så ''räddade'' min lilla prins mig.
Han vågade självklart inte gå ut längre än tills han inte bottnade. Och han tyckte det var jättejobbigt när jag hade roligare och plaskade längre ut. Något som också var en pina var när bollen låg längre ut än han vågade gå..

Men men tänkte, jag skulle aldrig få honom i vattnet högre än till magen. Så jag började flyta och simma lite, åh vad frustrerad han blev! Han trodde ju att jag var farligt ute!
Ett, två, tre
Han är i! Han simmade med paniken i ögonen när han förlorade fotfästet. Jag ser bara åtta rivande(han har väldigt speciellt teknik) klor komma närmare. När han insåg att han skulle rädda mig, och knappt kan simma så blev han ju rädd och började ta skydd hos mig.

Jag räddar dig matte! :D
Fast i vattnet såklart ;)


Så fin finaste valp skiter i bollen för att självmant simma fram till mig. Vi gick upp direkt och han fick massor av beröm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0