Föörlåt!

Uppdateringen har verkligen varit sämst på senaste tiden, men men har varken haft ork, tid eller lust :P

Så vad har hänt de senaste dagarna då.
Varit på en massa möten, det har varit en riktig mötesvecka. Har haft möte med alla som går att ha möten med :P Har också varit och ridit en sväng och träffat kompisar. Just nu sitter jag och bloggar ifrån våran lilla uteplats på landstället. Det här är mysfaktor på hög nivå. Ur högtalarna sjunger Veronica Maggio, det här är livet!

Har faktiskt varit väldigt duktig ikväll, sprungit 2 rundor och gått en långpromenad. Sen vart det kycklingfile och sallad. Så det har varit en nyttig och bra dag. :)

Den här fina tjejen fick sig en springtur idag!

Men nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Tidigt blir det imorgon, halv åtta ringer klockan! Men då får man ju iaf sovmorgon ;)

Vet inte hur bra uppdateringen kommer vara imorgon, men jag försöker blogga lite iaf!
Bilder lär det ju bli iaf :)
Puss och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0